Obszar ds praktyk studenckich

Do zadań zespołu ds. praktyk studenckich w szczególności należy:

  1. koordynowanie organizacji i przebiegu praktyk studenckich, we współpracy z dziekanami, koordynatorami kierunków i koordynatorami praktyk;
  2. przygotowanie dokumentacji związanej z organizacją i realizacją praktyk studenckich, we współpracy z dziekanami, koordynatorami kierunków            i koordynatorami praktyk;
  3. weryfikacja dokumentów związanych z praktykami, dostarczanych przez studentów;
  4. współudział w opracowywaniu projektów umów z jednostkami przyjmującymi studentów na praktyki;
  5. sporządzanie skierowań, umów pomiędzy jednostkami przyjmującymi studentów na praktyki indywidualne a uczelnią;
  6. kontrola organizacji praktyk studenckich;
  7. prowadzenie rejestru umów;
  8. przygotowanie, rozliczanie dokumentacji finansowej i przekazywanie wymaganych dokumentów do Biura Rachunkowości i Biura Rachuby Wynagrodzeń;
  9. sporządzanie protokołów z przeprowadzonej kontroli organizacji praktyk studenckich i innych wymaganych sprawozdań, raportów i planów;
  10. prowadzenie spraw związanych z krajową wymianą studentów w ramach Programu Mobilności Studentów „MOST”.
Link do strony: Obszar Praktyk Studenckich
Skip to content